Jump to content
Moiraine's World Forums
Whitty

Movie Cast

Recommended Posts

I'd be okay with either of those.

I think though, if they're smart, they'll get no name new actors so the expectations of them aren't linked to other projects, if that makes sense? Or people that haven't been in as much/aren't widely known.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yeah, I suspect they'll do the same as Game of Thrones, and have no name actors for the main parts. But they could have better known actors and actresses for smaller roles, to pad the cast out, like GoT did with Sean Bean! (I enjoy fan casting anyway even if some choices are unlikely 😂)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Very true. It will def be interesting. I hope they keep to the books, not that I'd know how far off they are LOL But like, they don't create new characters or mesh two together, that sort of thing.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I will riot if Moiraine is blond or blue eyed or clearly middle aged. I mean, I know she 42 at the start but she a channeler yo. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

I'm sure Rafe Judkins said in his Q&A that some Aes Sedai / forsaken may end up being meshed together, which I was unimpressed about 😑

 

I don't know how I would feel about a blonde Moiraine

Share this post


Link to post
Share on other sites

:rage: how hard is it to keep shit the same, ffs?? I mean, obviously, it's pretty fucking hard. So annoying.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 10/27/2018 at 8:13 AM, Marie said:

I will riot if Moiraine is blond or blue eyed or clearly middle aged. I mean, I know she 42 at the start but she a channeler yo. 

giphy.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 10/28/2018 at 9:36 AM, Whitty said:

:rage: how hard is it to keep shit the same, ffs?? I mean, obviously, it's pretty fucking hard. So annoying.

Haha, yeah clearly fucking difficult. They couldn't even keep stuff the same in Harry Potter, and that was signicantly shorter than WoT

Share this post


Link to post
Share on other sites

I hate when they change shit like that. I understand, grudgingly, that plots have to change and things of that nature. But hair and eye color?? I feel like those are basics that should not be change under any circumstance.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yes, like for example if a major plot point is that both the main character and his mother have green eyes, then that should be the case. The main character should not then have blue eyes, and his mother have brown eyes because it interferes with actual story lines *still bitter*

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Especially if the actor can't handle the contacts so they say "just have them have the same eyes." Except...they still weren't. that was literally mentioned like twice a book. Sorta really FUCKING important. *also still bitter, she said, CALMLY....LOL*

  • Love it! 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

And Mat. I feel like having the right Moiraine and Mat would really sell the series.

Rand is just...blah, so he doesn't really Matter

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Come join your fellow fanatics! :lol:

    Welcome!

×